Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 8 juli 2014

Nieuw blog...


Hoi allemaal,

Stapje voor stapje maak ik mij klaar om te stoppen met mijn Hobbywebwinkel Just a Note maar ik ga natuurlijk niet stoppen met knutselen. In tegendeel, ik hoop nu juist wat meer tijd te gaan krijgen ;-)
Ik heb daarom maar een nieuw blog aangemaakt omdat dit blog natuurlijk van Just a Note blijft...
Hebben jullie zin om een kijkje te komen nemen? En zie weet mag ik je daar ook als volger verwelkomen ;-)
Klik hier om naar mijn nieuwe blog te gaan.

Liefs, Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note