Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 28 februari 2014

Challenge #19 (Gesloten)

Dit bericht blijft bovenin staan tot en met 28 Februari.
Scrol voor nieuwe blog berichten naar beneden.


Aan Designer of the Month Hetty deze maand de eer om de challenge te verzorgen. En....heeft ze geen plaatje van een kaart gemaakt? Heel erg bedankt Hetty dat je deze taak voor ons op je wilde nemen en we hopen deze maand nog meer mooie creaties van je te mogen zien. Hetty was namelijk vorige maand de winnaar van Challenge #17. Ga vooral eens een kijkje nemen bij Hetty op haar blog ze maakt echt geweldige mooie kaarten en ga haar vooral volgen want hou deze dame in de gaten....

Wil je ook kans maken om Designer of the Month te zijn doe dan mee met deze challenge.
De opdracht is deze keer:

"Stempeltje inkleuren"

Let wel op! er zijn wel wat regels aan verbonden.
Lees ze even hier door.

En... je mag zo vaak als je wilt meedoen.
De Challenge loopt tot en met 28 Februari 23.55 uur.

De winnaar word uitgenodigd door Hobbywebwinkel Just a Note om voor de maand April Designer of the Month te zijn. 

Ons DT-Team en ik kiezen de winnaar weer uit dus doe jullie uiterste best.

Dit is het prijsje waar jullie deze maand kans op maken. 
(Zet de foto met link naar dit bericht in je sidebar!!!)

Framelits - Frame Oval with Ornate Edges


Dit is het recept voor de kaart van Hetty:


11 opmerkingen:

  1. Wat heeft Hetty een supermooi kaartje gemaakt. Mijn moeder Martje heeft een prachtige kaart met de postcard van de vlinder gemaakt. ingekleurd met distress ink..Ik heb deze net geplaatst voor jullie uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slaan jullie niet een challenge over? Van 17 naar 19 hahaha....mooi voorbeeld is er gemaakt, prachtige kaart.
    Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met deze lieve stempel. Ik vind het altijd erg leuk om stempels in te kleuren. Denk dat jullie wel meer kaarten van mij zullen zien.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze heeft een schattige kaart gemaakt en mooi ingekleurd ook.
    alles is goed op elkaar afgestemd.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe vaak mag je eigenlijk meedoen met een creatie? Misschien dat ik het over het hoofd gezien heb, maar dat kan ik nergens terug vinden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid, Staat in de tekst hoor ;-) ....je mag zo vaak als je wilt meedoen.
      Groetjes van Diana.

      Verwijderen
    2. Inderdaad. Niet zo goed gelezen. Uhhhmm, sorry!!!!
      Ga er zo weer één plaatsen.

      Groetjes, Astrid.

      Verwijderen
  7. Hoi Diana. IK heb mijn kaart ook nog opgegeven. Ik heb de postcard op het leuke kraftpapier gestempeld en in gekleurd met distress inkt. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge doe weer gezellig mee! Een prachtig voorbeeld heeft Hetty gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Hetty mijn complimenten.
    Leuke challenge weer!!!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note