Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 31 januari 2014

Challenge #18 (Gesloten)

Dit bericht blijft bovenin staan tot en met 31 januari.
Scrol voor nieuwe blog berichten naar beneden.


Wat vliegt de tijd toch. Het is alweer 2014 en alle kerstkaarten zijn alweer de deur uit. Tijd dus voor hele andere kaarten.... We zijn alweer begonnen met de 18e challenge en deze keer ben ik zelf aan de beurt om een voorbeeld aan jullie te laten zien. Ik heb gekozen voor de opdracht:

"Roze" 

Let wel op er zijn wel wat regels aan verbonden.
Lees ze even hier door.

En... je mag zo vaak als je wilt meedoen.
 De Challenge loopt tot en met 31 Januari 23.55 uur.

De winnaar word uitgenodigd door Hobbywebwinkel Just a Note om voor de maand Maart Designer of the Month te zijn. 

Ons DT-Team en ik kiezen de winnaar weer uit dus doe jullie uiterste best.

Dit is het prijsje waar jullie deze maand kans op maken. 
(Zet de foto met link naar dit bericht in je sidebar!!!)



Dit is het recept voor mijn kaart:

16 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar! De allerbeste wensen voor 2014.
    Weer een hele leuke challenge met een mooie prijs, super om het jaar mee te beginnen! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een supermooie kaart gemaakt, leuke challenge, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw een super leuke kaart heb je gemaakt!!

    voor jou ook een heel gelukkig en een creatief jaar gewenst!!

    doe weer mee met de challenge..

    groet, Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Diana en borduurwerk.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heel mooi geborduurd kaartje ik wil graag mee doen met de callenge groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten staan er al op. Ik vind het heel leuk om weer een mee te doen, Ik hoop, dat deze kaart voldoet aan de opdracht. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Diane,
    Uiteindelijk is het gelukt, Zelfs 2 maal nr 21 en 22. De anderen zijn fout gelibkt. Maar ik geloof het nu door te hebben. Wil jijdie svp voor mij verwijderen, die foute bedoel ik. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en een prachtige kaart als voorbeeld.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeeldkaart. Mooie combi patroon en plaatje. Heel lief. Ik heb ook een roze kaart gemaakt een doe graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi voorbeeld en een leuke opdracht.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Diana,

    Jaaa, als ik ergens een rose kaart tegenkom, dan zeg ik meestal, je kunt ook meedoen aan.. de challenge van Just a Note.. fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeelden dame,s
    Ik heb mijn Rose Tag/Label ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk niet, dat ik eerder in 1 maand 3 roze kaarten heb gemaakt. Maar ook deze viel weer zo mooi uit, dat ik het waard vond om hem bij jullie te plaatsen.
    Nu maar weer even wachten op de nieuwe uitdaging, die jullie verzinnen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart!
    Heerlijk zo'n romantische roze uitdaging, ik doe graag mee!
    Fijn weekend allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hou van roze dus doe weer mee hoor... en jou voorbeeld kaartje is ook super!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note