Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 7 oktober 2013

Happy Holidays...

 

 
 

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien, natuurlijk gemaakt met mijn favoriete papier
van Pion, Wintertime in Swedish Lapland, de nieuwe kerstserie..
Drie kleuren Bazzill cardstock gebruikt bark, vanilla en smokey..
De ijskristal border en 2 losse ijskristalmallen en een nieuwe hoek van MD, komt uit een set van 3.
Het plaatje is gemat op de large oval van MD, bewerkt met Gesso en Fran-tage en er zit ook nog een doily tussen..
De stempel is van de Collectables set en ook de boompjes zijn Collectables, ik vind ze erg mooi, omdat ze zo klein zijn..
De strik is gemaakt met een stukje kant en 2 kleuren seam-binding en wat kleine belletjes..en
vastgezet met een grote brad, het labeltje is ook met brads vastgezet..
Alle randjes bewerkt met de paper distresser en Distress Ink Vintage Photo.. en ook nog
plakparels gebruikt..
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven, wens iedereen een fijne dag,

Liefs en groetjes Ans


2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart! Echt heel erg winters en zo'n lief plaatje!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart weer van Ans en mooi opgebouwd,
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note