Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 1 oktober 2013

De winnaar is...


Deze mooie kaart is gemaakt door Crea Astrid
Jullie raden het al, zij is de winnaar van Challenge #14 
Van harte gefeliciteerd Astrid met je gewonnen prijsje.
Mail je mij even je adres gegevens door zodat het prijsje jou kant op kan?
En we gaan natuurlijk gewoon weer door met de nieuwe Challenge.
Deze keer is het thema "Maak een mannen kaart"
Ga maar gauw eens kijken wat voor mooi voorbeeld ons DT Lid Thea heeft gemaakt als inspiratie voor jullie. 


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Astrid, een fantastische kaart en wat fijn dat je hier ook mee gewonnen hebt.
    Diana bedankt voor deze kans, ik ga mijn best weer doen maar vind een mannenkaart lastig haha.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dat ik uitgekozen ben als winnaar. Ben er erg blij mee.
    Ga je gelijk mailen. Alvast bedankt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note