Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zondag 30 juni 2013

Challenge #12 (Gesloten)

Dit bericht blijft bovenin staan tot 30 Juni.
Scrol voor nieuwe blog berichten naar beneden.
 
We gaan weer gezellig van start met een nieuwe Challenge en het thema voor deze keer is:
 
"Borduren"
 
Wil je meedoen met de Challenge?
Hou je dan goed aan deze regels anders gaat het
prijsje aan je neus voorbij ;-)
Er zitten vaak hele mooie kaarten tussen de inzendingen die helaas uitvallen omdat de regels niet worden nageleefd...
 
* Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent.
* Link naar je creatie, niet naar je gehele blog
* Link terug naar deze blog in je bericht.
*Plaats de foto (goed zichtbaar) van het prijsje in de sidebar van je blog met een link naar mijn blog.
*Plaats je naam en de link naar je creatie bij de blauwe kikker helemaal onder aan het bericht.
 
Weet je niet hoe je moet linken naar je creatie en niet naar heel je blog?
Kijk dan even bij de regels daar leg ik het uit.
En... je mag zo vaak als je wilt meedoen.
De Challenge loopt tot en met 30 Juni 23.59 uur.

Ons DT-Team en ik kiezen de winnaar weer uit dus doe jullie uiterste best ;-)
Dit is het prijsje waar jullie deze maand kans op maken.
(Zet hem in je sidebar!!!)
 
Sizzix embossing folder - Congrats & Thanks set
(Er zitten 4 embossing folders in de verpakking)
 
 



13 opmerkingen:

  1. Een hele leuke uitdaging weer Diana en je eigen voorbeeld is werkelijk schitterend!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig voorbeeld, jammer dat ik van borduren altijd zo zenuwachtig wordt, niet mijn ding ;-) groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart is dit, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow,wat een super mooie kaart Diana,en prachtig borduurwerk en layout .
    Liefts An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge diana je legt de laat wel hoog hoor, prachtig is je voorbeeldkaart!
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou kaart is errug mooi!!!Ik laat me uitdagen hoor en ga ook een mooie proberen te maken!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je als voorbeeld.
    Dit is een leuke uitdaging toch zeker als je net als ik van borduren op kaarten hou.
    Fijn zonnig weekend.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heel leuk thema Diana en wat heb je een schitterend voorbeeld gemaakt.
    prachtig borduurwerk en opbouw van alles.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke uitdaging en blog. Super ik doe ook mee hoor. Leuk!
    Ik heb mijn creatie al geplaatst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben volger geworden van dit prachtige Blog, leuke uitdaging doe graag mee.
    groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Diana

    het heeft even geduurd maar ben weer van de partij!
    was een leuke opdracht om te maken.

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is zo leuk om te borduren dus heb mijn 2 de kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note