Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 28 mei 2013

Nostalgie in oud roze...


 Wauw, wat heeft DT Lid Hennie weer een schitterende kaart gemaakt.
Wat ik zo leuk vind en misschien ook wel een leuke tip is, is dat ze de mal van Marianne Design tegenover elkaar heeft gebruikt zodat je een mooie achtergrond krijgt.
Ik dacht eerst dat het een ovale mal was maar kon niet thuis brengen wat voor mal dat het dan was.
Maar toen eenmaal het kwartje viel dacht ik gelijk, o ja, zo kun je hem natuurlijk ook gebruiken ;-)


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, lekker sfeertje zit er in!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart en geweldige tip!Heel mooi gedaan. Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi zo in het rose, blijft toch een mooie kleur he? die tip van de mal kende ik al, je kunt vaak meer met een mal dan we denken..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!
    Mooie materialen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note