Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 1 mei 2013

And the Winner is.....

 

 Deze mooie fotokaart van Plony is deze maand de winnaar geworden van Challenge #10.
We vonden je LO, je prachtige papier en natuurlijk de mooie foto van onze jonge Prinses Beatrix echt heel mooi.
Gefeliciteerd Plony met je gewonnen prijsje.
Stuur je mij even een PBje met je adres gegevens zodat het prijsje jou kant op kan.
 
Als je het leuk vind mag je de banner meenemen op mijn blog dat je de winnaar bent geworden bij Just a Note. Je kunt hem vinden aan de rechter kant van het blog.
 
Iedereen weer heel erg bedankt voor het meedoen.
We hebben weer stuk voor stuk genoten van jullie inzendingen.
Doen jullie deze maand ook weer mee?
Het thema voor deze maand is:

"In mei leggen alle vogels een ei"
 
Ons DT-Lid Anneke heeft er een voorbeeldkaart voor gemaakt.
Klik hier om naar de nieuwe Challenge te gaan.
 
Let op!!!
 
Lees wel even heel goed de regels na en hou je hier ook echt aan want we krijgen nog best wel veel inzendingen die ik helaas niet mee kan laten doen omdat de regels niet worden nageleefd.
Dus wil je meedoen, lees dan even de regels ;-)


8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Plony, mooie prijs heb je gewonnen met je prachtige kaart.
    Diana bedankt dat ik mee mocht doen en de volgende challenge wordt ook weer leuk lees is, ik ga aan de slag.
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd meisje met je prijs en terecht verdiend.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Gefeliciteerd Plony! met je winnende kaart, het is ook een prachtige kaart, heel goed dat die is uitgekozen! Veel plezier met de prijs. liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Plony met deze schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plony gefeliciteerd met je gewonnen prijs, je kaart is dan ook prachtig geworden.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo, wat is dit gaaf!!!!! Die koningin, haha.....dankjewel meiden en ik ga snel een mailtje sturen!
    Lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Plony, helemaal super voor je, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Plony!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note