Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 9 april 2013

Wie doet ermee met challenge #10?


Challenge #10 bij Just a Note is:
 
 "maak een foto-kaart"

Om jullie aan te moedigen om mee te doen, heb ik deze kaart gemaakt.
Het is gelijk een ode aan mijn moeder.
Zij heeft haar hele leven veel kleding genaaid,
in ons huis waren overal meetlinten, vingerhoedjes en garenklosjes te vinden.
Ik denk dat daar mijn liefde voor handwerk vandaan komt.
Mijn moeder werkte met stofjes, ik met papier en foto's.
Vandaag komt mijn moesje gezellig,
als ik haar vanavond naar huis breng
stop ik de kaart in het geheim in haar brievenbus,
dan vindt zij morgen als ze de post gaat halen deze verrassing.
 
En dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Klik op de foto om naar het product te gaan.

Lieve groetjes hennie.

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi zeg!
    Prachtige materialen heb je gebruikt zeg!
    Leuk idéé zo'n fotokaart ga d'r is over nadenken ;-)
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je je moeder zo wil verrassen. Het is een prachtige kaart, gaat ze zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke fotokaart en een mooi eerbetoon aan je moeder!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Hennie, zal je moesje zeker waarderen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Diana

    Ik heb een labelkaart gemaakt voor mijn dochter, mag dat ook of moet het een gewone kaart zijn?

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note