Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 21 maart 2013

Hobbyjournaal & Nieuwe Producten...

Hoi Allemaal,Vanaf vandaag kunnen jullie het Hobbyjournaal nummer 97 reserveren.
Wij verwachten deze 27 maart binnen te krijgen.
Bestel je er nog andere spulletjes bij dan gaan deze ook pas de deur uit als het HJ binnen is.
Hobbyjournaal 93 gaat nu voor een leuk prijsje weg Op=Op!

Nieuwe producten...

Ook zijn deze week wat nieuwe producten binnen gekomen.

Stempel Papermania - Groot Kraft tags - Groot

Mooie combinatie...

Een tijdje terug kreeg ik nieuwe kleuren Bazzill cardstock binnen en deze matchen zo mooi met het Pion Design Papier.
De kleuren bazzill zijn Plumberry en Misty Rose
Het bijpassende Pion Design Papier kun je hier vinden.

pion - Groot 
Bazzill 2 - Groot Bazzill 1 - Groot

Laatste Distress Markers...

Omdat ik heel moeilijk aan de Distress Markers kan komen bij mijn groothandel stop ik met de verkoop van de markers.
De laatste kleuren staan nu in de map "Opruiming" voor 2,49.

Volg ons ook op:


Facebook - Groot

Neem voor ideeen, tips en leuke challenges
een kijkje op:

blog - Groot

Neem ook eens een kijkje op You Tube
voor filmpjes van Just a Note

YouTube - Groot

Groetjes van Diana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note